Villanyautó-boom készül Németországban – 75 százalékos jóváírást kapnának a cégek
Hosszabb távon a magánvevők is jól járhatnak.
Hosszabb távon a magánvevők is jól járhatnak.
Magyarország az egyike azoknak az európai országoknak, ahol alacsony a lízingelt tisztán elektromos járművek birtoklási költsége. A konnektorból tölthető hibridek helyzete változott, miután az újonnan forgalomba helyezett ilyen járművek már nem kaphatnak zöld rendszámot.
Összegezték a költségeket.
A város polgármestere úgy döntött, a támogatási programból kihagyják Elon Musk cégét, de ez inkább szimbolikus lépésnek tekintendő.
Az új autók hatvan százaléka céges az Unióban, nagy változást hozna a lépés a piacon.
A gyorséttermek parkolóiban egyre gyakorbb látvány egy töltőoszlop.
Jelentősebb mennyiségben lesznek olyanok is, amelyek kifejezetten teherautó-töltők.
Minden tíz eladott autóból kilenc teljesen elektromos volt náluk tavaly.
De csak a típusok között, különben tarolnak a kínaiak.
Olaf Scholz német kancellár a Ford kölni gyárában beszélt erről, ahol két új elektromos modellt gyártanak, de egyelőre visszafogott termeléssel.
A mostani megtorpanás csak átmeneti az elektromos autózásban egy friss piaci elemzés szerint.
Elég színes a választék, tizenöt olyan gyártó van, akik már legalább száz autóval szerepelnek a listán.
A pályázat célja, hogy eltűnjenek az elektromos autós “fehér foltok”.
Itthon az új villanyautók több mint 80 százalékát cégek veszik.
Közel százötvenféle típus szaladgál az utakon, de alig húsz van, amelyből igazán sok van.
Csökkentenék a Teslákra kivetett európai büntetővámot.
Nem csak a villanyautókét a hagyományos modellekét is.
Ez húszezer kilométeres éves futásteljesítmény mellett 50 évnyi használhatóságot jelentene.
A tervek szerint a program augusztusban indul.